onsdag 8 maj 2013

Sommarkläder till Izak

Igår var jag hemma med Izak. Han var febrig och geggig i ögat men blev piggare framåt eftermiddan. Detta gjorde ju att jag hann sy lite iaf :)

Först ut är en lekdress (tröjan under vägrade Izak att ta av vid provningen) fickorna gjorde jag lite större än på mönstret och knapplisten blev på fel håll men det är bara att göra rätt på nästa. Jag gillade denna så det kommer bli nån mer fast i annat tyg. På kvällen igår så slängde jag ihop ett par shorts, även dem till Izak, i ny modell. Båda mönstrens kommer från senaste ottobretidningen. Han får prova dem idag så hoppas jag att de passar. Nu e de dags att gå upp ur sängen, käka lite frukost och åka å jobba. Idag är Micael hemma med Izak och ikväll åker han till kusten och dyker, kommer hem på söndag igen. Jag är ledig med barnen imon, får se vad vi hittar på. På fredag är det jobb på ryfors, lördag jobb på Ohlssons och på kvällen vinkluns med mina Goa tjejer :) Emma å Izak följer med min mamma och Peter till husvagnen lör-sön så på söndag ska jag njuta av sovmorgon och sy en beställning på vantar, mössa och dregglis.

Ha en bra dag :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar