torsdag 21 november 2013

Nya tyger på ingång och lite mera sytt.

Har hunnit sy ännu en dress i stl.50/56. Denna gång i mästerkatten i stövlar. Blev även en mössa till. 


Izak har fått en ny pyjamas 


Bubblan har fått en matchande mössa till dressen i förra inlägget 


Idag när vi vaknade var det snö ute så då behövde ju Izak en fleecefodrad mössa. (Emma har en redan) 

Å igår var jag hemma å vabbade med en sjuk Izak så då passade jag på att fynda 6.5 meter tyg på JNY:s tygrea :)

 
När jag ändå bildbombar er så kan jag ju lika gärna visa bilder på hur Izaks rum blev efter lite renovering... Både han och vi är kanonnöjda! 

Å Emma har sytt sig en mössa med lite hjälp av mig. 

Nu blir de inga fler bilder för idag ;) dags för lite film på nya tv:n innan läggdags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar