torsdag 26 december 2013

God jul och gott nytt år!



Det var längesen jag gjorde en uppdatering här men det har varit mycket jobb senaste tiden och inte lika mycket sömnad. Idag har jag däremot blivit klar med ett set som jag började på igår å jag blev verkligen kanonnöjd :D

Så här såg det ut igårkväll
när mannen var iväg å träffade vänner å barnen sov. 

Och så här blev resultatet :) blev så nöjd så det lär bli
Fler såna här set i olika tyger.

 Imorgon ska jag ha egentid så det blir en sväng in till stan å träffa bästa vännen <3 och även se om det finns nån klipptid över för mitt slitna hår.  En sväng till ohlssons  tyger blir det med och kanske även till tygfabriken i Huskvarna.

Har övat på att sy dragkedjor med.  Denna modell kallas "susie" och kommer från www.pattydoo.de söker man på Youtube så finns det både mönster och instruktioner på hur man gör.


Har även fått hem ett provhuvud till mina mössor.  Denna är i damstorlekar men framöver kommer det även ett i barnstorlek. 


Dags att försöka få minsta huliganen i huset att ligga kvar i sin säng å sova sen blir det nog att klippa i lite tyg igen.

God fortsättning och gott nytt år till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar