torsdag 31 juli 2014

Star Star till Elin

Äntligen har symaskinerna kommit fram och sylusten hittat hit igen :)

I måndags var jag och mös med söta Elin och hennes underbara mamma ( och på kvällen fick vi sällskap av fantastiska Mariam också :) )

Jag ville ha med mig något nytt till Elin och kom på att jag hade mönstret till ottobres starstar.

Så här blev resultatet:

 










Den blev lite vågig i sidorna. Måste fixa med inställningarna på min overlock idag.

Igår klippte jag ut 1 par byxor till Izak så de ska sys ihop idag.
Imorgon får det nog bli ett besök till tygaffären och köpa lite olika collegetyger så jag kan få ihop lite fler långbyxor till izak inför höstterminen.

Nej, dags för lite frukost innan Emma och Izak har startat 3:dje världskriget på övervåningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar