måndag 27 oktober 2014

Lite fodrat

Nu när det börjar bli kallare ute så var det dags att ta tag i småbitarna här hemma. Har klippt ut å sytt ihop lite mössor, både fodrade och ofodrade, samt fodrade bebisvantar utan tumme. Igår kväll satt jag och sydde ihop vändningshålet på vantarna så nu har jag fått öva på smygstygn med å övning ger färdighet sägs det juh :)




Jag har även försökt mig på att göra en mössa med rosett men det var inte riktigt min smak på modell. Denna kommer att få flytta hem till en liten nyfödd Elsa istället :)



Har även testat att sy hårband/pannband. Var inte svårt alls. Izak älskade detta så fick sy ett till honom med i pirattyg.





Ne, nu e de dags att ta sig upp ur sängen för att jobba lite. Micael å barnen är lediga idag så känns inte jättemotiverat att åka å jobba men men...

Ha en bra dag!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar