söndag 17 augusti 2014

triss i byxor och klänning till Elin

Hade tänkt sy lite idag men det har blivit soffan den mesta tiden av dagen. Var på vinkluns med mina härliga tjejkompisar igår :) å kom inte i säng förräns vid 3 inatt å det är min kropp absolut inte van vid längre så idag har jag varit sååå trött. ( tack tjejer för en underbar kväll!!! Å Martina vi ser fram emot den utlovade kräftskivan på lördag ;) )
Å tack Helena för den goda maten!











Lilla Elin ( 6 månader nu ) lärde sig krypa igår så det passade ju bra att jag hade med mig en liten klänning till henne. En liten present för att hon är så duktig blev det ju då ;)

Fick hem min bandkantare som jag beställt från ebay häromdagen så ville testa den på klänningen. Å vilken lycka! Blir sååå fint och går mycket snabbare också. Jag har inget fäste för den på min symaskin utan har tejpat fast den istället å det funkar kalasbra.


Klänningen blev jättebra. Tyget är mästerkatten i stövlar och inköpt hos liandlo.





Jag har även sytt tre par byxor till till Izak nu inför hösten. 
Samma modell på alla tre då jag gillar att han kan växa i dem :) 





Ne, dags att lägga barnen sen blir det en film innan det är läggdags även för mig och Micael...e ju jobb imon igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar