onsdag 16 januari 2013

Första gången

I morse slängde jag ihop ännu ett par minibyxor samt en minimössa. Båda i det härliga helikoptertyget. Kvalitén i tyget är helt underbart :)



















Efter det tog jag fram papper, penna och linjal å började rita på ett mönster till en heldresspyjamas. Aldrig sytt det innan men efter lite justeringar mitt i sömnaden blev den helt ok. Nöjd med dragkedjan blev jag med, framförallt då även det var första gången för min del. Lite justeringar ska göras på mönstret men det får nog bli imorgon.





























Har även tvättat 2 av alla de tyger som kom igår. Funderar på att sy ett linne i det röda åt mig själv kanske...











Bjuder också på en bild på Izak precis innan vi gick till dagis idag. Lite stjärnglans ;)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar