onsdag 2 januari 2013

Re-Do

Har haft ett vit/gult randigt linne liggandes som jag inte trivdes riktigt i. Blev att klippa isär det och göra om till tunika till Emma. Baksidan fick bli helvit och där använde jag min gamla tshirt. Emma blev nöjd och den är utformad för att kunna använda som tshirt när tunikan blir för liten :)

Har shoppat lite nya tyger de senaste veckorna så nu väntar jag bara på leverans med :)

På Facebook har de en tävling om en syutmaning... Har funderingar på vad jag ska göra men vet inte riktigt om tiden finns nu när både barn och man är hemma... Men jag ska nog börja i eftermiddag iaf. Bidraget ska vara inne senast på söndag och i de andra deltävlingarna har det varit superfina priser så måste ju ge det ett försök iaf ;)

Här kommer en bild på tunikan/tshirten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar