tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År!

Då startar vi 2013 med en syblogg :)

Jag började sy lite barnkläder till dottern när jag var mammaledig med henne för ca 4 år sen. När jag började jobba igen så försvann sylusten men fick tillbaka den när sonen föddes i mars 2011.
Införskaffade mig en Pfaff quilt expression 4.0 och sydde en del under mammaledigheten. Sen var det åter igen dags att börja jobba och tiden för att sy försvann.Har nu fått igång sömnaden igen och energin fylls verkligen på när jag får sitta och rita egna mönster och sy vad jag känner för :)

Här kommer ni att få se vad jag syr och till största del består det av barnkläder, framförallt till mina 2 charmtroll.

Jag har detta som hobby och syr under namnet HottiTotta.

Välkomna hit!

2 kommentarer:

  1. Fan. Skrev ju kommentar här häromdagen. Dumma telefon. Nu har jag iaf fattat hur man kommenterar korrekt men oj vad omständigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur är det krångligt? Bara så jag vet om jag kan ändra nån inställning för att det ska bli smidigare :) kram

      Radera