onsdag 20 februari 2013

Den som inga byxor har...

Behöver INTE gå med rumpan bar :) För här finns det att hämta ;)

Idag har det blivit 3 par byxor i stl. 62. Med långa muddar så funkar de även i stl. 68.

Två stycken är beställningar till en liten tjej och det sista paret ville jag göra för att jag tyckte att färgmatchningen med den mudden blev så bra. Ugglorna är bara för söta...

Byxor i "pippi"tyg

Byxor i flörtande ugglor

Flörtande ugglor med grå/blå mudd
Stl. 62 (funkar även till stl.68)
120:-
SÅLDA



Just nu håller jag även på med en mössa i storlek 6-12 mån i det rosa uggletyget men den får ni se en annan dag.

Har lite fler tyger på ingång med. Så jag ser fram emot posten i slutet av veckan eller början av nästa.

Annars då? Jo, försöker få Micael att förstå att det vore väldigt bra med en overlockmaskin men får bara svaret att jag har ju redan en symaskin... jaja.. jag fortsätter väl med lite tjat imellanåt å annars får jag väl vänta i 2 år tills jag fyller 30 å önskar mig det i present :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar