onsdag 6 februari 2013

Sommar, sommar, sommar...

Iaf jag får sommarkänsla av detta underbara tyg :)

Ett par byxor i stl. 98 har det blivit. En beställning som jag hoppas passar. Utgick från ett par byxor som fanns här hemma i samma storlek och ritade mönstret själv då jag inte gillade det färdiga mönstret som fanns hemma. Muddarna har jag gjort extra långa så man förhoppningsvis kan använda byxorna även upp i stl. 100/104.



Ska nog, nån dag, ta tag i å fixa mönster i body, byxor, tröjor och kanske klänningar så jag har i "alla" storlekar. (fast samtidigt tycker jag ju att det är roligt att göra nya mönster varje gång. Då blir verkligen varje plagg så unikt det bara kan vara)

Hemma med en, fortfarande, febrog och hostig son idag så vi får väl se om det blir nån mer sömnad... kanske skulle städa lite istället (men det är inte alls lika kul)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar