söndag 17 februari 2013

Nya tyger

Fyndade lite stuvar på Ohlssons tyger inne i stan i fredags :)

184:- för alla dessa. Det röda klövertyget är bara en liten liten bit men det räcker till nån liten mössa eller kanske 2 NEO mössor iaf, Ugglorna är ca 30 cm, dem har jag fått mössbeställning på så det kommer nog gå åt. Äpplena, fiskarna, bilarna och verktygen är de största bitarna och de är på drygt en halvmeter var. Det lila med moln och det gröna med klöver är knappt 0,5 meter. Såååå jag är väldigt nöjd över meterpriset på dessa :) Det gröna köpte jag i onsdags så det räknas inte in i det priset. Men alla tyger är nu tvättade och har torkat så idag blir det att sy lite mössor. Har beställning i lila ugglor, lila moln och blåa verktyg :)



I onsdags slutade jag även på mitt jobb så då lämnade jag över en lite hejdå present till 2 jobbarkompisar som ska få varsin bebis till sommaren. De blev väldigt glada så det var kul. Dessa fick de.


Har även blivit en mössa i stl. 3-6 mån (42-44cm) som ligger ute till försäljning för 80:-



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar